مقدمه

دوره آموزش نقاشیخط 

در قسمت مقدمه سعی شده که آرا و نظرات اساتید این حوزه معرفی بشود .البته در طول زمان این بخش نیز مانند سایر بخش های دوره نقاشیخط تکمیل خواهد شد .کلا این دوره بصورت باز طراحی شده و هر کدام از عنوان های دوره قفسه ای از اطلاعات دوره را تشکیل خواهند داد .و در طول زمان نیز تکمیل خواهند شد .من قصد دارم مجموعه ای از اطلاعات مفید و  مرتبط با نقاشیخط را در یک جا جمع نمایم .قطعا این اطلاعات در آینده نیز مورد استفاده علاقمندان به هنر خوشنویسی  قرار خواهد گرفت .


استاد جواد بختیاری

ویدیو یی که در ادامه خدمت شما ارائه خواهد شد ،از مجموعه لایو های استاد جواد بختیاری با موضوع نقاشیخط می باشد .

با توجه به اینکه اینستاگرام یک سوشال مدیای خبری می باشد ،این گونه لایو های ارزشمند در طول زمان به دست فراموشی سپرده خواهند شد .لذا سعی کردیم که با توجه به موضوع دوره کلام اساتید را جمع آوری نموده و خدمت شما ارائه نماییم .امید وارم از دیدن این ویدئو لذت ببرید .


استاد محمد جلیل رسولی 

استاد رسولی نیز از جمله اساتید پر کار و پر تلاش در عرصه نقاشیخط می باشند .این بزرگوار آلبوم ها و کتابهای زیادی رو نیز منتشر کرده اند که بسیاری از آثار ایشون در این مجموعه ها قابل بررسی و مطالعه می باشند .در این ویدئو که مصاحبه استاد می باشد با دیدگاه و نظر ایشان آشنا خواهید شد .


این مطلب را بخوانید   استاد جواد بختیاری

1 دیدگاه برای “مقدمه

  1. سید ایوب رضویان گفته:

    سلام و درود استاد عزیز ؛ برنامه آموزشی شما بسیار عالی و پرمحتوا هست خیلی استفاده کردم . متشکرم خدا بهتون سلامتی و عاقبت بخیری بده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *