خط تحریری3

دوره عمومی خط تحریری

 خط تحریری برای کلیه علاقمندان به زیبا نویسی می باشد .ما در این دوره سعی کردیم از ورود به مطالب کاملا حرفه  ای و تخصصی بپرهیزیم .این دوره نوعی محک زدن میزان علاقمندی شما به فراگیری خط تحریری می باشد .

دوره عمومی خط
خط تحریری سایت سعید رنجبر

چرا باید به فکر یادگیری خط تحریری باشم ؟

بعضی وقت ها آدم ها دوست دارند.دقایقی رو در خلوت خود به آینده فکر کنند.برنامه ریزی کنندو یا گاهی غرق در یاد آوری خاطرات گذشته خود می شوند . بعضی وقت ها دوست دارند دلنوشته ای از خود در کنج کتابی یا دفتری به یادگار بگذارند . اینجاست که زیبا نویسی و دستخط خودنمایی می کند . همه ما می دانیم که بهترین سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری روی رشد فردی است .و یادگیری مهارت های زیبا نویسی می تواند این حس را به شما هدیه دهد. که امروز انسانی توانمند تر از گذشته هستم .

 حال خوب 

ما چه اقرار کنیم و چه مخفی نگه دارایم .از تاییداطرافیان و دیگر کسانی که با ما ارتباط می گیرند ،خرسند می شویم ، دستخط زیبا همواره و در همه جا تایید مثبت به همراه دارد .جالب اینجاست که برای یادگیری این هنر نیاز به تهیه وسایل خاص یا مکان و زمان مشخص نیست .در هر زمانی که اراده کنید، چه کوتاه و چه بلند با هر وسیله ای که توان اثر گذاری داشته باشد می توان تمرین کرد . اثر گذاشت و جاودان شد .

 

یک اشتباه بزرگ

متاسفانه بیشتر دوستان هنر مند و خوشنویس فکر می کنند که چون با قلم نی خوب می نویسند ، می توانند مدرس خط تحریری هم باشند، و این یک اشتباه بزرگ است .آموزش خط تحریری هیچ ارتباطی به خط درشت ندارد .هم از نظر ابزار کار متفاوت است و هم از لحاظ آموزش و کاربرد .  عده ای از خوشنویسان هم با نمایش های آکروباتیک خودکار بر صفحه کاغذ سعی دارند ،دیگران را ترغیب به آموزش و یادگیری شیوه کار خود کنند . غافل از اینکه خود ، مسیر خوشنویسی را طی کرده اند ولی فرد تازه کار از این مسیر بی اطلاع است . نتیجه تمرین های بیحاصل و دلسردی و سرخوردگی از عدم یادگیری.

 

رسالت من

من سعی می کنم، تا حد ممکن تجربیات معلمی خود را با ترکیب دانش روز در حیطه آموزش مخلوط کرده تا شربتی شیرین و آرام بخش از آموزش موثر خط ارائه دهم . باشد که در دوره های پیشرفته و مستر کلاس مدرسی خط ، هر هنر جویی به مراتب عالی آموزشی خط دست پیدا کند .

Course Information

Difficulty: مبتدی

Categories:

Course Instructor

سعید رنجبر مفرد سعید رنجبر مفرد نویسنده
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *